1. HTTPS
Bezpečnosť vašich stránok je dôležitým faktorom. Je dobré predviesť váš web na protokol HTTPS. Pri pokuse o ochranu zákazníckych a iných dôležitých obchodných informácií by ste ako majiteľ po spustení stránky mali zvýšiť jej dôveryhodnosť investovaním do certifikátu SSL . Weby s protokolom HTTPS majú o niečo lepšie hodnotenie na Google. Tento krok smerom k zabezpečeniu webu umožní dôvernú komunikáciu návštevníkov s vašou stránkou.
2. Mobile Friendly
Výskum naznačuje, že v priemere vyše 50% návštevnosti webu pochádza z mobilných vyhľadávaní. Ak chcete zostať v synchronizácii s technológiou, majitelia stránok by mali túto tendenciu využiť tým, že optimalizujú stránky pre mobilné displeje. Pri tejto činnosti je potrebné dbať na kompresiu obrázkov na menej ako 70 kB, aby sa mobilné stránky načítavali rýchlejšie.
3. Meta description (meta popis)
Popisy meta zohrávajú významnú úlohu pri zvyšovaní miery prekliknutia. Úsilie by malo smerovať k písaniu presvedčivých meta popisov, takže návštevníci budú nútení vidieť to, čo ponúkate. Jeden skvelý spôsob, ako nájsť najlepší vzorec meta popisu, je otestovať ho pomocou GoogleAds. Zistite, na ktoré stránky najčastejšie návštevníci kliknú a použite tento text ako základ pre meta popis.
4. Image SEO – optimalizácia obrázkov
Image SEO je ďalším tipom, ktorý majitelia webov môžu považovať za užitočné. Ak je webový obsah podporovaný obrázkami, môže to prispieť k lepšiemu zapojeniu návštevníkov, čím vytvára návštevnosť stránky aj prostredníctvom vyhľadávania obrázkov.
5. Vnútorné prepojenie (linkovanie)
Vnútorné prepojenie informuje vyhľadávače, ako indexovať vaše stránky. Súvisí s prepojením stránok na vašej stránke prostredníctvom zadávania odkazov. To neznamená, že stránky by mali mať veľa odkazov. Jednoducho obsah by mal byť organizovaný logicky a každá stránka by mala mať aspoň jeden odkaz na inú stránku na vašom webe.